Algemene ledenvergadering november 2023

De algemene ledenvergadering van dinsdag 14 november 2023 was een goedbezochte vergadering. Met een mooi tempo werden de notulen van de vorige vergadering en de conceptbegrotingen voor de MVA Academie, Eerste Amsterdamse, de MVA en het vaststellen van de contributie zonder tegenstemmen aanvaard. Evenals de herbenoeming van Sandra van der Zee als bestuurslid MVA. De poll over de tool voor het berekenen van de overdrachtsbelasting bracht wat vragen op, maar ook hier was de uitkomst positief. En Junior Boerman werd als lid kascommissie 2024-2026 ingestemd.

Onze voorzitter Jerry Wijnen lichtte vervolgens de ontwikkelingen van de NVM toe. Waarna Marcel de Groot het laatste nieuws over de verkoop van de funda Stak-certificaten met achtergrondinformatie aanvulde.

Ook uit naam van Anneke Reijnhoudt, sprak Jan Boerman namens de seniorleden blijk van waardering uit voor de inzet van het bestuur.

Na de rondvraag haalde Jerry MVA kantoor-directeur Nataly van Eykel naar voren voor een paar korte, maar treffende woorden als dank voor zes jaar MVA. Met een groot boeket in haar armen bedankte Nataly vervolgens alle leden voor het vertrouwen en zes jaar werkplezier. Na officiële sluiting van de vergadering, werd tijdens de afsluitende borrel nog uitgebreid nagepraat.