Prinsengracht 515
1016 HR AmsterdamHuurprijs € 5.250 per maand
Omschrijving
BIJZONDER GELEGEN KANTOORPAND/KANTOORRUIMTE VAN 300 M² V.V.O. IN EEN BINNENTUIN MIDDEN IN HET BRUISENDE CENTRUM VAN AMSTERDAM, AAN EEN VAN HAAR BEKENDSTE GRACHTEN, DE PRINSENGRACHT!
Indeling:
Middels de toegangspoort aan de Prinsengracht wordt de besloten binnentuin bereikt die toegang biedt tot de kantoorruimte. Entree met hal op de begane grond, dubbele toiletgroep en de eerste ruime kantoorkamer met zicht op de binnentuin. Middels de trap wordt de eerste etage bereikt, hier zijn twee of drie (afhankelijk van de indeling) ruime kantoorkamers gesitueerd. Beide kamers hebben zicht op de binnentuin, ook is hier een ruime pantry aanwezig. Via de vaste trap heeft men toegang tot wederom twee ruime kantoorkamers en een kleine kantoorkamer. Nog een trap hoger biedt u toegang tot de kapverdieping met twee kantoorkamers, een apart toilet en een kleinere pantry. Kortom een uniek object voor degene die op een beschutte locatie kantoor willen houden in het centrum van Amsterdam.
Omgeving:
Gelegen aan een prachtige beschutte binnentuin met toegang aan de Prinsengracht, tussen de Rozengracht en Leidsestraat, midden in het centrum van Amsterdam. Te midden van de gezelligheid en bruisende dynamiek van ‘de 9 straatjes’. Alle denkbare voorzieningen, zoals winkels en horecagelegenheden zijn in de directe nabijheid te vinden.
Bereikbaarheid:
De centrale locatie zorgt ervoor dat de locatie eenvoudig te bereiken is per openbaar vervoer en op de fiets. Vanaf de Ringweg A10 is de locatie middels afslag S106/S103/S100 in circa 12 minuten rijden te bereiken. Parkeren kan worden gedaan aan de openbare weg (betaald) of in de parkeergarage aan de Marnixstraat.
Voor de actuele wachttijd omtrent bedrijfsparkeervergunningen verwijzen wij u naar stadsdeel Centrum van de gemeente Amsterdam.
Aanvangshuurprijs:
€ 63.000,– per jaar (€ 5.250,– per maand), exclusief BTW, niet te vermeerderen met BTW.
Servicekosten:
Huurder dient zelf contracten af te sluiten met de nutsbedrijven voor de levering van gas en elektra. Watergeld wordt doorbelast.
Huurbetaling:
Maandelijks, bij vooruitbetaling volgens automatische overboeking ten gunste van de verhuurder.
Huurindexatie:
Jaarlijks op basis van de Consumentenprijsindex, reeks CPI – alle huishoudens (2015=100) zoals gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek, voor het eerst een jaar na huuringangsdatum, met een minimale indexatie van 2% per jaar.
Huurtermijn:
Nader over een te komen.
Huuringangsdatum:
Per 01 oktober/november 2019.
Zekerheidsstelling:
Waarborgsom gelijk aan 3 maanden, te vermeerderen met servicekosten.
Voorzieningen:
– Pantry;
– Verwarming;
– Sanitair;
– Databekabeling;
– Verlichtingsarmaturen;
– Diverse vloerafwerkingen.
Huurovereenkomst:
Het meest recente ROZ model huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte in de zin van artikel 7:230a BW, aangevuld met verhuurder specifieke aanvullende bepalingen.
Bestemming:
De bestemming conform het thans geldende bestemmingsplan is “kantoor, kantoren met baliefunctie en galeries”.
Huurder is zelf verantwoordelijk zich te verwittigen van het toegestane binnen het vigerende bestemmingsplan, alsmede het verkrijgen en behouden van de nodige vergunningen. Voor meer informatie zie www.ruimtelijkeplannen.nl .
Voorbehoud:
Goedkeuring van de eigenaar/opdrachtgever.
Bijzonderheden:
– Een overeenkomst kan pas tot stand komen na uitdrukkelijke en schriftelijke toestemming van de eigenaren / verhuurder van het pand.
– Huurder dient legitimatie, inschrijving KvK en huidige vestiging en woon- of verblijfplaats op te geven. Verhuurder kan documenten vragen waaruit de financiële positie van een huurder blijkt.
Kenmerken
Overdracht | |
---|---|
Prijs | € 5.250 per maand |
Status | Ingetrokken |
Aanvaarding | in overleg |
Bouw | |
Bouwvorm | Bestaande bouw |
Type Woning | Kantoorruimte |